چکیده :
ترجمه ماشینی :
تاریخ ایدهها و مطالعات نسلکشی معاصر به طور مشترک مفهوم سکولار معناداری از شر را پیشنهاد میکند.
من نشان خواهم داد که چگونه تاریخ ایده ها یک الگوی تجمعی، یا یک گشتالت نهایی، از مفهوم مورد جستجوی شر سکولار جهانی را به ما می دهد.
این گشتالت نتیجه بررسی من از تاریخ ایده هاست.
تحليل تاريخي شر، تحقيقات من را در سنت تحقيق فلسفي مستحكم مي سازد، جايي كه من تمركز را از مسئله شر، كه مديون گفتمان الهيات است، به تحليل مفهوم شر معطوف مي كنم.
بعد، نشان میدهم که چگونه این گشتالت در مطالعات نسلکشی کاربرد دارد.
به طور خاص، من نشان می دهم که چگونه یک مفهوم سکولار از شر به طور معناداری در این برنامه تحقیقاتی عمل می کند.
بررسی مطالعات نسل کشی به عنوان بستری برای ثمره بررسی تاریخی من عمل می کند.
در آنجا، ابتدا نشان میدهم که به چه طریقی یک مفهوم سکولار از شر تقلیلناپذیر یا ابتدایی است.
دوم اینکه مفهوم مورد استفاده در مطالعات نسل کشی چگونه با الگوی تاریخی تجمعی مقایسه می شود.
و سوم، به چه طریقی مطالعات نسل کشی این الگو را به تدریج غنی کرده است.
با مسلح شدن به این نتایج، سپس با ادبیات معاصری که امکان مفهوم معنادار شر را نقد میکند و تلاش میکند این مفهوم از شر سکولار را به جزئیات نسبیگرایانه تقلیل دهد، درگیر میشوم.
در اینجا، من دلایل و ایرادات مربوطه را شرح می دهم.
جالب است که بررسی کنیم که آیا، و اگر چنین است، چگونه، برخی از جنبههای ایرادات ممکن است خود را به پالایش واقعی مفهوم شر برساند یا خیر.
در نهایت، پس از آن، من یک گزارش خلاصه از شر را بر اساس یافته های خود ارائه می کنم.
the history of ideas and contemporary genocide studies conjointly suggests a meaningful secular conception of evil.
i will show how the history of ideas supplies us with a cumulative pattern, or an eventual gestalt, of the sought-for conception of universal secular evil.
this gestalt is a result of my examination of the history of ideas.
the historical analysis of evil firmly grounds my research in the tradition of philosophical inquiry, where i shift the focus from the problem of evil, which is indebted to theological discourse, to an analysis of the concept of evil.
next, i show how this gestalt applies to genocide studies.
specifically, i show how a secular concept of evil meaningfully functions in this research program.
the examination of genocide studies serves as a test-bed for the fruit of my historical examination.
there, i show, first, in what way a secular notion of evil is irreducible, or elementary; second, how the concept used in genocide studies compares to the cumulative historical pattern; and third, in what way genocide studies have progressively enriched the pattern.
armed with these results, i then engage with the contemporary literature that criticizes the possibility of a meaningful concept of evil, and attempts to reduce this notion of secular evil to relativistic particulars.
here, i describe relevant arguments and objections.
it is interesting to explore whether, and if so, how, some aspects of the objections may lend themselves to an actual refinement of the concept of evil.
finally, then, i present a summary account of evil on the basis of my findings.
نویسنده :
Jason J. Campbell
منبع اصلی :
https://digitalcommons.usf.edu/etd/1887/
پایگاه :
پ:پایگاه پایان نامه
یادداشت :
Keywords : Theology, Evil , mass murder, holocaust, terrorism, violence, politicide
توضیحات فیزیکی اثر :
246 صفحه .
نوع منبع :
رساله تحصیلی
,
کتابخانه عمومی